fredag 26. august 2011

Vinterstøvler i august

Sist uke var jeg en tur med ungene i vår faste skobutikk. Begge skulle ha tøfler / hjemmesko til en ny sesong i barnehagen, og Nikolaj skulle ha sitt første par sko. Enda en milepæl i den unge manns liv:-)

Denne skobutikken er så fantastisk, fordi hun som driver det rett og slett kan alt om barnesko. Det kan hende du må vente lenge på betjening, men når det først er din tur vet du at du får de riktige skoene. Både Johanne og Nikolaj ble stilt opp på målebordet, og så ble jeg presentert 3 skopar til hver til å velge mellom. Og vi snakker KULE sko!

Når vi nå var der spurte jeg om når vi burde begynne å tenke på vinterstøvler. De bruker å være utsolgt rundt høstferien, og da tar de ikke nye inn, så her gjelder det om å være tidlig ute.

- Vinterstøvler? de er vi i full gang med allerede, sa hun. Og vips sto det et par vinterstøvler til hver av ungene på disken. Johanne fikk Angulus-bikerstøvler i sølv, med gore tex og pelsfor helt ut til tærne. Nikolaj fikk verdens søteste små, blå og sorte Naturino-støvler. I tillegg fikk minstemann olivengrønne Bundgaard-sko til høsten, og et par Kitzbühel-tøfler til barnehagen.



Det ble et godt kjøp. Godt tilpasset hver fot, god kvalitet, god rådgivning og uten at jeg skulle vri hodet alt for mye for å finne ut hva som passer best til mine barn. Hadde ikke planlagt å kjøpe vinterstøvler alt i august - men det er godt med alt som er unnagjort.

Prisen spør du? 2500 kroner! Det koster å være kar. Også for små karer...

Yndlingsskobutikken: Rend og hop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar