onsdag 9. mars 2011

Første måned

Ja, da har jeg vært aktiv blogger min første måned. Det har vært en spennnende utfordring så langt. Jeg klarer ikke å produsere et nytt innlegg hver dag, men ganske ofte blir det jo. Og for min del er det morsomt å lese de gamle innleggene. Jeg tenker av og til på hva jeg bedriver dagene med når jeg er på barsel, og nå kan jeg faktisk se ganske konkret hva jeg gjør. Før ville spørsmål om hva jeg har gjort i dag blitt besvart med - neeeiii....ikke så mye, vel. Men nå kan jeg henvise til bloggen min, eller si - jeg har gjort et tappert forsøk på å komme ut av døra før kl 10, jeg har badet en gutt som har s***t seg selv i nakken, eller jeg har prøvd å overbevise en 3-åring om at det er like gøy å være pingvin som prinsesse til karneval. Ikke en liten jobb noen av delene, ser jeg!

Bloggen min har blit vist nærmere 700 ganger denne første måneden. Det er jeg fornøyd med. Noen kommer til og med tilbake for å lese mer, og det setter jeg pris på! Tusen takk til trofaste lesere:-) Men bloggen kan godt leses av fler, så del gjerne linken med andre - eller del et innlegg på facebook. Man kan også abonnere på innlegg eller registrere seg som følger, dere finner mulighetene i høyre marg av bloggen.

Takk også for hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger. Både på facebook og her på bloggen. Gi gjerne fler av dem! Det skulle være åpent for alle å kommentere.

Dette ble dagens (litt kjedelige) innnlegg, men jeg regner med å komme sterkere tilbake. Skal en tur på Babybio med Nikolaj nå, så det gir sikkert stoff til nye innlegg!

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar