onsdag 16. mars 2011

Hjemme igjen

Så var min lille utflukt til Norges land over. Det har vært deilig med litt alenetid og voksentid. Har til og med vært på bar og tatt meg en drink eller to. Det er en stund siden sist! Jeg har spist god mat og mødt dyktige mennesker, og lært og diskutert mye om arbeidsmiljø. Det blir nok fint å ha med seg når jeg kommer tilbake på jobb, og jeg tror nok noe av det kan brukes i den "jobben" jeg har her hjemme også. Godt arbeidsmiljø kan vi vel ha bruk for i familien også.

Selv om det har vært fantastisk med noen dagers avveksling føler jeg meg ikke akkurat uthvilt. Det var for mye å se og gjøre til det, og for mange mennesker jeg ville snakke med. Men jeg har sovet godt! Selv om trikken gikk rett utenfor vinduet mitt. Ulempen med å glede seg sånn til å sove ordentlig er bare at man sover fra opplevelsen. Kanskje litt innlysende, men likevel... Her har jeg gått i ukevis og gledet meg til noen netter på hotell. Når jeg endelig får lagt meg og lukket øynene så ringer jo vekkerklokka. Jeg har sovet fra hele opplevelsen!

Ikke akkurat det jeg hadde drømt om:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar